LigaBBVA.pl - o La Liga wiemy wszystko
Dołšcz do redakcji LigaBBVA.pl
 
Zarejestruj się Relacje LIVE! System Przewidywania Wyników Typuj wyniki Zostań redaktorem na LigaBBVA.pl! Oficjalny spot LigaBBVA.pl
[Logo Atletico] [Logo Barcelona] [Logo Betis Sevilla] [Logo Bilbao] [Logo Espanyol] [Logo Getafe] [Logo Gijon] [Logo Granada] [Logo Levante] [Logo Malaga] [Logo Mallorca] [Logo Osasuna] [Logo Rayo Vallecano] [Logo Real Madryt] [Logo Real Sociedad] [Logo Santander] [Logo Sevilla] [Logo Valencia] [Logo Villarreal] [Logo Zaragoza] 
Profil
Facebook

Shoutbox
Hala_Madrid24.05.2012, 15:53
taki ciezki dzien??? ;p hehe
bartek15pl24.05.2012, 15:30
zawodnikow* valencje* sry ale zmęczony jestem :)
bartek15pl24.05.2012, 15:29
Malaga* :D
bartek15pl24.05.2012, 15:29
Mlaga jak kupi z 3 klasowych zawodniow myśle ze napewno zepchnie valencja do 4miejsca :)
Mateusz1724.05.2012, 14:13
Zresztą Messi na razie nic nie wygrał, gole o nic są nic nie warte, Messi rozegrał z Realem w tym sezonie 4 mecze, 0 bramek. Ronaldo miał 3, oczywiście jesli mówimy o ważnych meczach.

Musisz być zalogowany by dodać komentarz.

Archiwum shoutbox

Statystyki
Newsów:3316
Komentarzy:30581
Użytkowników:4441
Użytkownicy online
Relacja radiowa z Gran Derbi
18 stycznia 2012, 16:49autor: Coma
[]
Redakcja serwisu LigaBBVA.pl oraz RadioGol.pl zapraszają wszystkich sympatyków hiszpańskiej piłki na relację radiową z pierwszego w roku 2012 El Classico, w ramach ćwierćfinału Copa del Rey.

W środę wieczór z Pucharem Króla rozpocznie przedmeczowe studio, które rozpocznie się o godzinie 21:15. Poprowadzi je Piotr Dzierzgowski, który rozmawiał będzie z ekspertami na temat tego, co może wydarzyć się na murawie podczas środowego hitu. Wśród gości nie zabraknie przedstawiciela LigaBBVA.pl

O godzinie 21:55 połączymy się z komentatorami, rozpoczynając relację ze starcia Realu Madryt z Barceloną, czyli pierwszych w 2012 Gran Derbi. Spotkanie komentować będą dla Państwa Mateusz Koszela i Łukasz Klufczyński. Po ostatnim gwizdku nie zabraknie oczywiście opinii i ocen naszych ekspertów w studio. Kliknij tutaj, aby posłuchać.
ligabbva/RadioGolWyświetleń: 1806

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

#602012.01.20, 18:15wcasowic
[avatar]suowiq właśnie chodziło mi o to że nie był
#592012.01.20, 18:14figo1979
[avatar]Panowie i znów to samo Barcelona jest lepsza od Realu tak jak wcześniej pisałem Real musi dorosnąć a nie zachowują się jak dzieci na boisku. Ciągle faulują i brutalnie grają. Nic się u nich nie zmieniło aż dziwne że Real zakończył mecz w 11.Nie mogę się doczekać na rewanż na Camp Nou 01.25.2012r godz. 22:00 to wtedy dostaną lekcje futbolu od Barcy
#582012.01.20, 15:57suowiq
[avatar]wcasowic, to Pepe był prowokowany? ciekawe.
#572012.01.20, 15:52Prince
[avatar]wierz* dziwne, że Mourinho nie wpuszcza Varana na boisko, widziałem mecze jak grał i wydaje mi się, że powinien częściej wchodzić na boisko. To samo Altintop.
#562012.01.20, 13:34low
[avatar]wcasowic, Najpierw dojdź do tego stopnia, gdzie będziesz oglądał całe 90 min a nie urywki i wtedy razem możemy coś wnioskować, z powtórek wież mi dużo się nie dowiesz...
#552012.01.20, 10:00Tyreus
[avatar]Pepe przeprosił za nieumyślne zachowanie:

[link]:__It_was_unintentional_and_I_apologise_if_Messi_was_offended_.htm
#542012.01.20, 09:38wcasowic
[avatar]low o czym ty mówisz bo messi był w tedy tak prowokowany jak pepe dwa dni temu
#532012.01.20, 08:59kacperaldo134
[avatar]adamddul35 to messi jest "gupi"
#522012.01.20, 07:45low
[avatar]Bardzo ładnie jest to przedstawione na filmiku, ale czemu nie widać wcześniej prowokacji?
#512012.01.20, 06:40matibbb3
[avatar]Tu sie kłania piękne przysłowie, racja jest jak dupa każdy ma swoją, tak jak i wina zawsze leży po obu stronach... to tak jakby ktoś dał Ci kopa w dupe, a Ty do niego pewnie nie chciałeś, wybaczam Ci... ja na swoim miejscu oddałbym z nadwyżką.
#502012.01.19, 22:57wcasowic
[avatar]low mam ci przypomniec jak to messi 2 mecze temu uderzył od tyłu coentrao? [link]
i czemu o tym nikt nie mowi tylko o pepe a propos messi pierwszy wbił sie od tylu w coentrao i potem utrudnial mu wstac
#492012.01.19, 22:57wcasowic
[avatar]low mam ci przypomniec jak to messi 2 mecze temu uderzył od tyłu coentrao? [link]
i czemu o tym nikt nie mowi tylko o pepe a propos messi pierwszy wbił sie od tylu w coentrao i potem utrudnial mu wstac
#482012.01.19, 21:55adamddul35
[avatar]barca lepsza




ronaldo jest gupi
#472012.01.19, 20:42Prince
[avatar]Pierwsza połowa była OK, ale drugą to już był żal oglądać, teatr z obu stron, pod koniec to chyba co minutę był faul, dużo kartek, ciągłe symulacje, wymuszenia, faule itp. Pepe w GD w ogóle nie powinien grać moim zdaniem. Brawo jednak dla Altintopa :) to był jego świetny mecz. Ronaldo b.dobrze i Ramos też.
#462012.01.19, 20:13dawo1198
[avatar]To nie był mecz na jaki czekałem ale ważne że Duma Kataloni zwyciężyła ...
#452012.01.19, 17:57low
[avatar]@Souji Coentrao nie od dziś lubi sobie popychać przeciwników, ale mniejsza z tym. Pepe to jest moim zdaniem dramat, o ile piłkarsko wyśmienity zarówno technicznie jak i taktycznie jest łatwym piłkarzem to swoim zachowaniem wszystkie te dobre cechy dewastuje w góry do dołu.

@mati12345678901 Zaufaj, że nie tylko dla Twojego kuzyna. Jak dla mnie to powinien za to nobla dostać, bo jest w tym wyjątkowy.

@czopek W którym momencie Cie tak obraziłem?
#442012.01.19, 16:54czopek
[avatar]Nie ubliżaj mi low, dobra?
#432012.01.19, 16:45mati12345678901
[avatar]Pepe jest dla mojego kuzyna mistrzem faulowania.
#422012.01.19, 16:43Souji
[avatar]@zywalx34
To co zrobił Coentrao było chamskie i nie potrzebne, ale według mnie poprostu juz nie wytrzymał tego jak z Messim się pare razy zderzył tu barkiem dostał w głowe tu coś tu nie mógł mu na raz piłki odebrac, no wiecie takie troche ale zawsze cos. :P

Co do meczu to zawiódł mnie Pepe.. Był jednym z moich ulubionych piłkarzy, ale w tym jednym meczu stracił cały mój szacunek dla jego osoby. Barcelona zasłużenie wygrała, Mou znowu nie trafił z taktyką ponieważ Real umie się doskonale bronić, ale ciężko wytrzymać caly mecz przeciwko Blaugranie która ciągle wyprowadza ataki.
Pozdrawiam
#412012.01.19, 16:40Souji
[avatar]@zywalx34
To co zrobił Coentrao było chamskie i nie potrzebne, ale według mnie poprostu juz nie wytrzymał tego jak z Messim się pare razy zderzył tu barkiem dostał w głowe tu coś tu nie mógł mu na raz piłki odebrac, no wiecie takie troche ale zawsze cos. :P

Co do meczu to zawiódł mnie Pepe.. Był jednym z moich ulubionych piłkarzy, ale w tym jednym meczu stracił cały mój szacunek dla jego osoby. Barcelona zasłużenie wygrała, Mou znowu nie trafił z taktyką ponieważ Real umie się doskonale bronić, ale ciężko wytrzymać caly mecz przeciwko Blaugranie która ciągle wyprowadza ataki.
Pozdrawiam
#402012.01.19, 16:38low
[avatar]Najpierw zwróć uwagę na przekaz, później dyskutuj, nie mam zamiaru się z Tb sprzeczać, bo widzę, że i tak to nic nie da, nie masz pojęcia co czytasz i piszesz... Nikogo nie najeżdżam, daje tylko przykład sprostujący, żeby w końcu to wszystko się skończyło.
#392012.01.19, 16:30mati12345678901
[avatar]czy wy nigdy nie skończycie tych kłótni... mam dosyć tego czytania jak się kłócicię.Jest to żałosne.Czasami aha zywalx34 racja racja taką wypowiedzią by się wypowiedział 10 latek.
#382012.01.19, 16:27czopek
[avatar]Tylko ty masz prawo napisać coś o Pepe? LOL

Pierwszy raz widziałem ten wzruszający filmik i przyznam, że chodzenie po dłoni Messiego to pikuś i nic nowego(Norma).


Nie spinaj się tak.

Sam jedziesz po graczach RM, a czepiasz się innych. Nie moja wina ,że Pepe ma taki styl. Nie przypisuje zespołom winy za poczynania ich zawodników. Każdy człowiek odpowiada sam za siebie. Ty za to wyjeżdżasz, że ja prowokuje. Ciekawe kogo? Czy którykolwiek z kibiców RM czuje się odpowiedzialny za Pepe? Wątpie.
#372012.01.19, 16:19zywalx34
[avatar]Damian - tak wyobrażam sobie : wczoraj Carvalho mniej więcej był w takiej samej sytuacji z Puyolem ...:D
Ale z drugiej strony lepiej skończmy hmm...się kłócić bo to i tak do niczego nie doprowadzi ... OK ??? :D
A jeszcze Tyreus : wiesz ,jednak chyba pozostanę przy swojej wersji :P A i od razu przepraszam ( ciebie Tyreus ) za to że w ostatnim komentarzu tak do ciebie wyskoczyłem z gardłem :P
#362012.01.19, 16:05low
[avatar]czopek, specjalnie się rozpisałem, żeby uniknąć na wieki wszelkich zaczepek a Ty dalej prowokujesz.
#352012.01.19, 16:04czopek
[avatar]Uroczy obrazek Damian :D
#342012.01.19, 16:01damian_barca
[avatar]zywalx34 - zaczepek nawet nie bede komentowal, ale zapewne nie wiesz, ze jeszcze rok przed przyjsciem mourinho Barcelona rozbila na Santiago Real Madryt 6-2, a po meczu zrobiono takie oto zdjecie:
[link]

Wyobrazasz sobie, aby ktos z obecnej druzyny Realu Madryt byl w tym miejscu zamiast Raula? Moze Ramos, ktory przy 5-0 chcial zlamac noge Messiemu, a nastepnie uderzyl w twarz kolegow z reprezentacji? Moze zwierzak Pepe skaczacy po przeciwnikach? Dlugo mozna by tak wymieniac.

A ze tak zaczelo sie zmieniac tuz po przyjsciu mourinho to zaden przypadek. Nawet Casillas zaczyna glupio gadac pod wplywem mourinho.
#332012.01.19, 15:49Tyreus
[avatar]zywalx34 - jednak obstawałbym przy swoim, Iniesta zagrał gorzej niż zwykle, to pewnie przez to że grał z lewej strony pomocy. Altintop przepuszczał go kilkakrotnie i tylko nieskuteczność wykończenia Iniesty powodowała że nie było wyższego wyniku. Przejrzyj jeszcze raz mecz i policz ile razy Altintop podawał i ile z tych piłek doszło do kolegi z zespołu. Wychodzę z założenia że obrońca nie po to odbiera piłkę żeby ją tracić przez głupie wybicie, lub niecelne podanie. Szczerze mówiąc nawet mi się wydaje że czasem środek obrony Realu był sfrustrowany tymi niecelnymi podaniami Altintopa. To że wrzucił raz na głowę Benzemy nie świadczy że zagrał dobry mecz. Real miał dwa strzały na bramkę w tym meczu (jedna to gol, drugi to ten Benzemy), akurat to że podawał Altintop nie znaczy że mecz był dla niego udany
#322012.01.19, 15:48kacperaldo134
[avatar]Więcej się nie dało pisać low :D
#312012.01.19, 15:46czopek
[avatar]A prop Pepe podaje linka

[link]


Filmik jest wstrząsający.
#302012.01.19, 15:38low
[avatar]To wszystko nie zmienia faktu, że La Liga przynajmniej dla mnie i uważam, że dla 75% ludzi znaczy więcej niż Copa del Rey czy Liga Mistrzów jeżeli chodzi o rywalizację miedzy tymi dwoma drużynami.

Copa del Rey to z tych trzech pucharów najmniej ważne, jednak jak pozostałe coś znaczą. Barcelona lubi sposób rozgrywania spotkań w stylu turniejowym. Odpowiada im to z tego względu, że mają bardzo mocną siłę przebicia poprzez spotęgowanie swojej mobilizacji a to wszystko zasługa najlepszego trenera na świecie Guardioli, który potrafi zrobić z drużyny jedną wielką rodzinę.

Liga Mistrzów to z tych trzech pucharów zaliczających się do ew. potrójnej korony najbardziej spektakularny i pokazuje na pewno, który zespół potrafi się rozwinąć i grać na wszystkich możliwych frontach. Zarówno z rywalem mało wymagającym np. APOEL, gdzie zawsze trzeba liczyć na zaskoczenie i nie można takich spotkań odkładać na drugi plan, więc przygotowania muszą być równie wyczerpujące o ile nawet nie bardziej, gdyż analiza takiego rywala, o którym mało się mówi musi być bardziej dogłębna a etap przygotowań bardziej skomplikowany i zróżnicowany. Jednak największym testem w tych rozgrywkach jest sprawdzenie się z najpotężniejszymi zespołami Europy z innych krajów, poziom tych rozgrywek jest najwyższy na świecie jeżeli chodzi o piłkę nożną i chyba nikt mi tego nie zaneguje.

No i w końcu La Liga. Te rozgrywki w stu procentach odzwierciedlają kto jest lepszy jeżeli chodzi o FC Barcelonę oraz Real Madryt, nie można tu liczyć na błędy rywala, trzeba samemu ich unikać bo każdy mały błąd może poprowadzić na przegraną pozycję, ponadto trzeba się dobrze sprawiać i samemu działać w taki sposób, żeby każdy rywal tych błędów miał jak najwięcej. Mimo wszystko to co się mówi o Premier League i Primera Division uważąm, że ta hiszpańska strona jest mocniejsza, może i dwóch gigantów uciera całą resztę, ale oni także walczą i zdobywają punkty nawet ostatnie miejsca z tymi pierwszymi wliczając Blaugranę i Los Blancos.

Podsumowując jeżeli chodzi o te trzy puchary i rywalizację miedzy naszymi gigantami to klasyfikują się w takiej kolejności:
1. Primera Division
2. Champions League
3. Copa del Rey
Jednak jeżeli mówi ogólnie, które są ważniejsze to moim zdaniem wygląda to w ten sposób:
1. Champions League (EX AEQUO- kolejność alfabetyczna)
1. Primera Division (EX AEQUO- kolejność alfabetyczna)
2. Copa del Rey

Teraz kilka zdań na temat spotkania. Zacznę od apelacji do kibiców Realu: proszę przestańcie głupio trzymać się stereotypów, które w rzeczywistości dawno zanikły i jest wręcz odwrotnie proporcjonalnie, bo to co często wypisujecie trzyma się was samych. Jeżeli chodzi o tę symulacje, tak zgadzam się zdarza się Barcelonie, ale tak samo często jak realowi i każdemu innemu zespołowi, niestety takie są wady sportu i my tego nie zmienimy zaśmiecaniem wszelakich forów. Drugą sprawą jest wyryte do ostatniej warstwy zdanie o sędziach, spójrzcie najpierw na 5 ostatnich spotkań zarówno Realu i Barcelony i sami powiedzcie kogo skrzywdzono, kogo nagradzano bonusami od arbitrów, teraz spójrzcie na 5 ost. spotkań miedzy tymi zespołami i policzcie dokładnie jak to wygląda w statystyce bo jeżeli już piszecie takie głupoty to przydało by się je poprzeć jakimiś faktami a wasze odzwierciedlenie do realiów jest żadne. A teraz wiem, że to nie możliwe ale nawet nie ten a początek poprzedniego sezonu, gdzie już dawno utarło się, że Barca gra jedenastką + cała UEFA. Więc zapraszam do obejrzenia z całych dwóch lat meczów rozgrywanych przez obie te drużyny, policzcie sobie skrupulatnie błędy w obu wypadkach i zobaczycie, że wasz idealny klub ma więcej incydentów na swoją korzyść w tym obrębie niż Barcelona. Jednak cały myk polega na tym, że kilka razy zawodnicy z Katalonii zrobili swoje błędy w złym miejscu i o złej porze to dlatego teraz wytyka się ich palcami. Najprostszy sposób w jaki to potrafię wytłumaczyć to sami zobaczcie co się mówi o Ronaldo na całym świecie a co wy o nim wiecie jako jego fani- to jest czysty stereotyp i koniec kropka nie łatwo się tego pozbyć, ale wszystko jest możliwe i mam nadzieję, że za kilka lat a najlepiej kilkadziesiąt lub kilkaset gdyby Barca dalej utrzymała swój poziom na arenie międzynarodowej, będzie się o niej mówiło inaczej.

Teraz w samo sedno spotkania, bo się lekko zagalopowałem. Pierwsze minuty należały do Realu, fakt, ale to szybko minęło. Zaraz po bramce Ronaldo Barcelona się rozbudziła i robili co do nich należało, trzymali cały czas rywala w swoim cieniu, najważniejsza była pierwsza bramka, po tym zaczęły się luźne gierki w środku boiska i utrzymywanie piki przy sobie co dało znakomitą statystykę w posiadaniu. Tym sposobem zbudowali sobie psychiczną przewagę na Realem i kreowali kolejne akcje, niektóre były niesamowicie blisko bramki, najwięcej miał chyba Iniesta, który straszył Casillasa raz za razem i gdyby wykorzystał choć połowę swoich okazji to Real chyba nie miał by po co jechać na Camp Nou. W końcu druga bramka i już tylko spokój w prowadzeniu futbolówki, bez stresu do końca i o to właśnie chodziło, choć liczyłem tylko na remis bardzo mile zaskoczył mnie wynik końcowi, jestem prawie do końca przekonany, że damy radę u siebie utrzymać tą przewagę. Należy jednak pamiętać, że Real to Real a jedna bramka przewagi to nic niemożliwego do odrobienia a do rozegrania jest jeszcze ponad 90 minut.

Przejdę teraz do rzeczy, które mnie najbardziej zirytowały. Już po pierwszej bramce zaczęły się prowokacje od strony zawodników ze stolicy, chcieli pokazać kto tu rządzi, ale na szczęście w efekcie końcowym im się to nie udało. druga sprawą jest zachowanie całej defensywnej formacji realu, gdzie bezustannie wsadzali paluchy w nie swoje sprawy i na wszelkie możliwe sposoby starali się sprowokować w każdej ofensywnej akcji Barcelony. Jednak hitem roku jest Pepe, już od początku lubił każdego poodpychać, zaczepiać i nadepnąć od czasu do czasu, w tym spotkaniu powinien dostać jako pierwszy czerwoną kartkę zliczając chyba wkroczyłby na dwu-cyfrówkę z tymi kartkami w tym jednym spotkaniu. Zaraz za nim w tej samej kwalifikacji widzę Fabio Coentrao, a najbardziej zaimponowało mi głaskanie po głowie Messiego. Nawet schodząc do szatni po pierwszej połowie nie obeszło się bez zaczepek słownych. Przepychanek swoim tyłkiem nie mógł sobie odpuścić Callejon, wyglądało to jakby ćwiczył latami wystawianie swoich pośladków. Prawie bym zapomniał, bo do trójki najlepszych obrońców nie mających siłowni (tak wnioskuje, gdyż lubią się wyżyć na murawie) doliczyłbym Ramosa, jeszcze niedawno mój ulubieniec z Realu, stał się teraz dla mnie zwykłym, przeciętnym graczem tego zespołu. I chwała Abidalowi za to, że odwdzięczył się bramką za Sancheza, jednak mało brakło a byłby ten strzał uznany za spalony, gdyż zawodnicy nie odpuścili sobie dyskusji z arbitrami.

Coś czuje, że o kilku rzeczach zapomniałem, które miałem zamiar wypisać, ale jest tego na tyle, by w końcu zakończyć te głupie brednie z obu stron i żyć w sojuszu ; ))).
#292012.01.19, 15:22zywalx34
[avatar]damian-barca : aż dziwi mnie że masz ponad 20 lat no bo tą wypowiedzią mógłby się pochwalić 10-latek . Ja ci coś powiem : MOU trafił do Realu kilka lat później po odejściu gwiazd Realu tak więc odpuść sobie ...
#282012.01.19, 15:19zywalx34
[avatar]Tyreus : wg ciebie Altintop grał słabo ???
Odbiło ci ??? Gdyby nie Altintop Iniesta napewno zdobyłby bramkę .... To właśnie Altintop zakręcił Iniestą a chwilę później dośrodkowywał dla Benzemy który po strzale głową trafił w słupek . Według mnie to właśnie Altintop najlepiej pokazał się z Realu ...
#272012.01.19, 15:14damian_barca
[avatar]zywalx34 - "mourinho" - to najkrótsza i najcelniejsza odpowiedz na twoja teorie o schodzących na psy Gran Derbi.
#262012.01.19, 15:09zywalx34
[avatar]A co do mego ostatniego mojego postu : napisałem że GD z chodzą na psy . Wcale nie chodzi mi tu o to że Real przegrywa z Barcą . Po prostu porównując początki XXI w. z dzisiejszymi jest ogromna różnica ... po prostu kosmos :D
#252012.01.19, 15:06zywalx34
[avatar]Według mnie dzisiejsze GD z chodzą na psy... Te głupie faule Pepe , czy też ten gest Coentrao ( wtedy kiedy pociągnął Messiego za włosy ... ) . A wracając do pierwszej myśli : cofnijmy się o kilka lat wstecz ... Do czasów gdy w Realu grali : Ronaldo ( ten z Brazylii ) , Carlos , Zidane , Beckham a w Barcelonie np. Ronaldinho ( nie chcę tutaj urażać fanów Barcy ale nie specjalnie interesuję się przeszłością Dumy Katalonii ) . Wtedy Gran Derbi nabierały takiej "magii" . I dopiero wtedy nazwa "Gran Derbi Europa" znajdowała się na właściwym miejscu ...
#242012.01.19, 14:54czopek
[avatar]Szkoda trochę Mou, czego nie spróbuje z barceloną, to mu nie idzie. Na początku wydawało się, że obrał dobrą taktykę stawiając na solidną obronę przede wszystkim. Nawet Ronaldo strzelił gola wykorzystując wyjście Alves'a. Wydawało się, że barca nie przejdzie ich defensywy.

Jednakże wariant rozgrywany w każdym meczu z rożnego, w którym Puyol wbiega na główkę w końcu zatrybił LOL

#232012.01.19, 14:30Kai
[avatar]@ponczek7 - Real dokładnie wie gdzie jest jego miejsce - 5pkt nad Barca :)

Co do wczorajszego meczu to Barca była o niebo lepsza - grała swoją piłkę. Real obrał złą taktykę. Powrócił do tego, co było w Pucharze Króla zamiast rozwijać sposób gry, który prezentował w la liga i w Superpucharze. W tych meczach Real dorównywał Barcelonie, grał jak równy z równym, nie dał się zdominować tak jak wczoraj. Mou powinien już wiedzieć, że taktyka polegająca na cofnięciu się do obrony prędzej czy później zawiedzie i trzeba będzie odrabiać straty. Według mnie to, co pokazał wczoraj Real to ogromny krok w tył i znów Barca pozostaje bez godnego rywala.
#222012.01.19, 14:27wania0111
[avatar]juz nie moge sie doczekac rewanzu, jak real kolejny raz uzna wyzszosc barcelony!!!
#212012.01.19, 13:53WazniaQ
[avatar]messi jak symuluwal...;/
#202012.01.19, 13:47WazniaQ
[avatar]bedzie rewanż>>??
#192012.01.19, 12:53ponczek7
[avatar]i znow Barca pokazala realowi gdzie jest ich miejsce i w srode znow im pokaze i znow bedzie gadka ze sedziowie pomagaja Barcelonie... realowcy niech sie ciesza ze tam czerwone kartki sie nie posypały, a powinny.
#182012.01.19, 11:51audib6
[avatar]emotionaltrance1983 masz racje
#172012.01.19, 09:19Tyreus
[avatar]Pepe najzwyczajnie łatwo popada we frustrację a to przechodzi u niego szybko w bezsensowną agresję. Na początku meczu nie był tak ostry jak w drugiej połowie. I te wszystkie jego symulowane faule :) powienien trochę się podszkolić w udawaniu :) ciekaw jestem pozycji Altintopa w Realu, zagrał bardzo słaby mecz - dużo straconych piłek, przepuszczania Iniesty przy linii bocznej. Ma pewien potencjał, ale nie wiem czy ma czas żeby się jeszcze podszkolić. Podobnie Fabio, który świetnie grał z tyłu ale jak już wychodził do przodu i dublował pozycję CR7 to było widać że mu dryblingi nie wychodzą. Zmiany Mou były marne i nic nie wniosły, ale czekam na rewanż, będzie ciekawie :)
#162012.01.19, 09:11emotionaltrance1983
[avatar]Pepe powinno się leczyć.
#152012.01.19, 09:08emotionaltrance1983
[avatar]Pepe powinno się leczyć.
#142012.01.19, 07:30low
[avatar]Mi się wydaje, że największym bólem dla niego było by zakazać występować w x kolejnych meczach GD.
#132012.01.19, 04:54czopek
[avatar]Abidal strzelił gola na przypieczentowanie kontraktu lol
#122012.01.19, 01:43low
[avatar]Chciałbym teraz zliczyć wszystkie komentarze, w których uważa sie, ze Barca przegra. Blaugrana podeszła do tego z dystansem i dali radę.
#112012.01.18, 22:28Kamil1977
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: mrf.

#102012.01.18, 22:00ferens
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: mrf.

#92012.01.18, 21:03Setopila
[avatar]Niestety sportklub tylko relacjonuje :/ kurde cholerna cyfra jak potrzebna to jej nie ma :/
#82012.01.18, 20:36zywalx34
[avatar]Dzięki ... :D Znajdę jakiś :P
#72012.01.18, 20:23kacperaldo134
[avatar][link] zywalx34 tu masz dużo linków
#62012.01.18, 20:14zywalx34
[avatar]A nie wiecie gdzie to można oglądnąć ????
W sensie jakiś link albo strona internetowa :D
#52012.01.18, 18:36Original
[avatar]hmmm.... może poszukaj na canal+sport
#42012.01.18, 18:35Original
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: blanco.

#32012.01.18, 18:23madryt77
[avatar]a na cywsze + na jakim kanale
#22012.01.18, 18:19Original
[avatar]na sportklubie;P
#12012.01.18, 18:14madryt77
[avatar]na jakim kanale będzie gran derbi?
Projekt graficzny: Struku
Cięcie i kodowanie: mrf
Strona główna  |  Regulamin  |  Polityka prywatnosci  |  Kontakt
statystyka
2009 - 2012 LigaBBVA.pl
wszelkie prawa zastrzeżone