LigaBBVA.pl - o La Liga wiemy wszystko
Dołšcz do redakcji LigaBBVA.pl
 
Zarejestruj się Relacje LIVE! System Przewidywania Wyników Typuj wyniki Zostań redaktorem na LigaBBVA.pl! Oficjalny spot LigaBBVA.pl
[Logo Atletico] [Logo Barcelona] [Logo Betis Sevilla] [Logo Bilbao] [Logo Espanyol] [Logo Getafe] [Logo Gijon] [Logo Granada] [Logo Levante] [Logo Malaga] [Logo Mallorca] [Logo Osasuna] [Logo Rayo Vallecano] [Logo Real Madryt] [Logo Real Sociedad] [Logo Santander] [Logo Sevilla] [Logo Valencia] [Logo Villarreal] [Logo Zaragoza] 
Profil
Facebook

Shoutbox
Hala_Madrid24.05.2012, 15:53
taki ciezki dzien??? ;p hehe
bartek15pl24.05.2012, 15:30
zawodnikow* valencje* sry ale zmęczony jestem :)
bartek15pl24.05.2012, 15:29
Malaga* :D
bartek15pl24.05.2012, 15:29
Mlaga jak kupi z 3 klasowych zawodniow myśle ze napewno zepchnie valencja do 4miejsca :)
Mateusz1724.05.2012, 14:13
Zresztą Messi na razie nic nie wygrał, gole o nic są nic nie warte, Messi rozegrał z Realem w tym sezonie 4 mecze, 0 bramek. Ronaldo miał 3, oczywiście jesli mówimy o ważnych meczach.

Musisz być zalogowany by dodać komentarz.

Archiwum shoutbox

Statystyki
Newsów:3316
Komentarzy:30581
Użytkowników:4441
Użytkownicy online
Ciekawa statystyka Messiego i Pepe
03 lutego 2012, 20:29autor: Coma
[Pepe i Messi w trakcie El Clasico]
Pepe i Messi w trakcie El Clasico

Messi, który zwykł podnosić piłkę po faulu, grający w ataku nie destrukcji, nieprzepisowo powstrzymywał ligowych rywali tyle samo razy, co Pepe - agresywny defensor.

W ciągu 20 kolejek La Liga, obaj panowie faulowali po 16 razy.

Co ciekawsze, Leo w tym sezonie otrzymał 4 żółte kartki, przy 5 kartonikach Pepe (z czego dwie zarobił podczas spotkania z Sevillą).

Dotychczas w trakcie swojej kariery na Santiago Bernabeu, Portugalczyk dostał 27 żółtych oraz 3 czerwone kartki, a Argentyńczyk w barwach Blaugrany 19 żółtych i żadnej czerwonej.

mundodeportivo.comWyświetleń: 3836

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

#1062012.02.14, 19:50Grand_RM
[avatar]no Messi też nie jest święty [link]
#1052012.02.14, 18:44basia
[avatar]Jestem za Messi, lecz Pepe ( nie biorąc pod uwagę brutalnych faulów) gra dobrze. Mógłby trochę się ogarnąć. Nie można wysyłać ludzi do szpitala bo on się zdenerwuje czy coś...
#1042012.02.12, 19:29RealMadrid201
[avatar]Właśnie ... mysl troche a nie lecisz za Messim jakby on był najlepszy na wszystkich pozycjach . A wcale tak nie jest . Messi odnosi triumfy tylko w Barcelonie a w swoim narodowym zespole gra jak zwykły, normalny zawodnik bo koło sb nie ma takich kolegów jak Iniesta i Xavi.

PozDr .. dla wszystkich fanów nogi
#1032012.02.12, 18:59kacperaldo134
[avatar]MessiGura słucham Messi lepszy od Pepe w obronie?Weź pomyśl Pepe jest obrońcą a Messi napastnikiem.
#1022012.02.12, 18:51MessiGura
[avatar]wcasowic juz nie klam pepe to hamska ciota. Realmadrid201 pepe na obronie jest gorszy od messiego
#1012012.02.12, 10:49cichy398
[avatar]Chyba się panowie nie lubią ;-) ( Real górą )
#1002012.02.11, 19:15CR7RMA
[avatar]Widzę, że są 2 walki: Pepe - Messi(Hala Madrid! :D), Evra - Suarez(Glory Glory Man United!)
#992012.02.11, 14:53RealMadrid201
[avatar]MESSI TO ROWNY GOSC TYLKO PEPE FAULUJE DENERWUJE SIE BO MESSI JEST O 100000000RAZY LEPSZY OD Pepe


Nie porównuj Napastnika z Obrońcom . Pepe jest lepszy od Messiego w obronie a Messi w ataku ... Proste

PozDr .. dla wszystkich fanów nogi ;D
#982012.02.11, 11:07wcasowic
[avatar]messi skopał leżącego moze nie tak efektownie jak pepe ale to zrobil, i jeszcze wybił zeby maiconowi
#972012.02.11, 10:43patryk_barca
[avatar]nastepny hehe no tak z Messim jest cos nie tak hehe z Puyolem tez bo jest obronca a nie skopal jeszcze nikogo nie fauluje brutalnie
a Abidal to juz wogole psychopata bo nie depcze po rekach Masz racje chlopie cos z nimi nie tak
#962012.02.11, 09:32earl15
[avatar]porownal ofensywnego pomocnika/napastnika z cofnietym obronca czyli stoperem.. moze jeszcze porownasz casillasa z rooneyem i powiesz ze wayn strzela bramki i dlatego jest lepszy. nie mozna porownywac pikarzy z roznych pozycji... ale jezeli maja tyle samo kartek to z mesi cos jest nie tak
#952012.02.11, 09:24messiFCB
[avatar]MESSI TO ROWNY GOSC TYLKO PEPE FAULUJE DENERWUJE SIE BO MESSI JEST O 100000000RAZY LEPSZY OD PEPE
#942012.02.10, 19:46usher25
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#932012.02.10, 19:36fc_miki1
[avatar]PEPE niech się ogarnie. Gra sobie i nagle dostaje szału. Messi nie jest taki dziwny.
XD
#922012.02.10, 17:53kacperaldo134
[avatar]No dawaj hotfile wjedź mi z tylu ze ślizgu tylko najpierw przyjedź do Pruszcza Gdańskiego.
#912012.02.10, 17:33wcasowic
[avatar]katerina no chyba śnisz bo real nie aktorzy w każdym meczu ligowym. chyba zapomniałaś o cuence i jego wyżydzeniu karnego w meczu towarzyskim.
#902012.02.10, 17:22katerina
[avatar]Barcelona aktorzyła w zeszłym sezonie . Teraz zdarza się to na pewno dużo rzadziej niż RM .
#892012.02.10, 17:08hoftile
[avatar]kacperaldo134

Ja ci wjadę z tyłu ze wślizgu to byś nawet w trumnie nie wstał. Wiem jak to jest oglądać mecz a grać. Proszę nie pisz głupstw. Ta twoja twarda gra to gra w CS.
Headshota ci walną i dedasz. Sorry. Twoje komentarze jak jest news o np: Valencii to ty Real lepszy itp. Kogo to obchodzi?
#882012.02.10, 14:41patryk_barca
[avatar]kacper chetnie bym zagral z toba w pilke taka twarda ostra ;D
#872012.02.10, 12:55kacperaldo134
[avatar]Osman Real gra twardą,ostrą gre a nie jak Barcelona gre aktorstwa
#862012.02.10, 12:54kacperaldo134
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#852012.02.10, 12:22Osman
[avatar]Dla "fanów" Pepe i Realu : [link]
#842012.02.10, 11:44Tubinho
[avatar]Dokladie to aktorzy.
#832012.02.09, 16:20zywalx34
[avatar]Jagoda : aktorstwo jest bardziej po stronie Barcy ...
#822012.02.09, 00:05Jagoda
[avatar]jak kazdy wie , ze Pepe jest 'Szajbusem' tacy piłkarze na takim poziomie po takich przewinieniach typu

- Nadepniecie Messi'ego na reke jest nie na miejscu
po takim czyms powienien zostac zawieszony na min 1miesiac aby przemyslec to swoje zachowanie na boisku. Kibice chca ogladac ekscytujace mecze a nie : Agresje,aktorsto. Tyle na moj temat!!!!
#812012.02.08, 14:02katerina
[avatar]Sorry mam głupiego brata to nie ja pisałam . przepraszam .
#802012.02.08, 14:01katerina
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Coma.

#792012.02.07, 21:36Beckham7
[avatar]Komentarze nie związane z newsem będą usuwane. Jeżeli chcecie dyskutować, róbcie to na poziomie i trzymajcie się tematu. Nie zgadujcie kto ma ile lat i nie poprawiajcie błędów innych śmiejąc się z nich.

katerina
Nie, nie zostanie usunięty. Coma zobaczył taki news, uznał za ciekawy i przetłumaczył. Zależy nam też, by ludzie dyskutowali i jak widzisz czasem się udaje.
#782012.02.07, 18:37katerina
[avatar]Myślę ,że Coma takimi artykułami ,których pisze dosyć dużo tylko prowokuje kibiców RM oraz FCB . Ta statystyka nie ma sensu . Pewnie ten koment zostanie usunięty ale co mi tam .
#772012.02.07, 15:39wcasowic
[avatar]najlepiej to rozstrzelać w pizdu wszystkich i po kłopocie, a nie się bawić w usuwanie postów. Co nie Coma?
#762012.02.07, 14:40seba2001g
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#752012.02.07, 14:20jop123
[avatar]wy jesteście wszyscy powaleni!!!!
a tak wogole to zgodze się z komentarzem
nr. 49
#742012.02.07, 13:40wielak123
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#732012.02.07, 13:40wielak123
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#722012.02.07, 13:37wielak123
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#712012.02.07, 12:51maciekbeatmaking
[avatar]adamddul35
jesteś moim idolem ;)
#702012.02.07, 12:42maciekbeatmaking
[avatar]wielak 18 lat .
hahaha, okej :)
co do wątku , żeby nie było spamu :)
nie ma co ich porównywać. pepe to koleś, którego piłka może minąć ale zawodnik już nie. messi po prostu czasem jest sfrustrowany tym, że mu albo nie idzie, albo ciągle go koszą to chce się jakoś zrewanżować, a jako, że nie umie kosić i zatrzymywać przeciwnika kończy się to kartką. KONIEC DYSKUSJI !
#692012.02.07, 12:42adamddul35
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#682012.02.07, 10:44Tubinho
[avatar]HaHa..
#672012.02.07, 10:32wielak123
[avatar]no to to tez usun bo jak tamto usuneles
#662012.02.07, 10:29wielak123
[avatar]i tam mialo byc pszeslosc a pomylilo mi sie zamiast pszeslc mialo byc pszeslosc ta ze juz nierozbawiajcie mi tej wpadki bo ja poprawilem:D
#652012.02.07, 10:27wielak123
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Coma.

#642012.02.06, 21:56Komin
[avatar]O co Ci chodzi low? Gościu ma swój styl pisania przynajmniej hyhyhy
#632012.02.06, 21:52low
[avatar]Pisz Dalej Wszystko Z Dużych Liter... Mamy Czym Się Szczycić, Więc To Robimy!
#622012.02.06, 20:55Tubinho
[avatar]A Tak Wogole To Ten Wasz Messi Mnie Nie Interesuje. Tak Sie Nim Podniecacie Ze Masakra..
#612012.02.06, 20:06buksin
[avatar]A co do tej niefortunnej sytuacji z Maiconem to Messi zrobił coś takiego (zagrał brutalnie) raz w całej swojej karierze.
A zresztą co wy porównujecie Messiego z Pepe. Szkoda, że nie pokazaliście, kto ile razy był faulowany... Każdemu puszczają nerwy, gdy ktoś cały czas go fauluje.
A Leo fauluje dlatego, że musi sobie radzić jakoś przy swoich słabych warunkach fizycznych.
A Pepe? Szybki, silny, wysoki, dobrze zbudowany, agresywny i bezwzględny. I on ucieka się do symulowania?
#602012.02.06, 20:02buksin
[avatar]Jak czytam niektóre komentarze to aż śmiać się chce. Real nie symuluje... haha... Pepe? Di Maria? CR7?
#592012.02.06, 20:00buksin
[avatar]tygry18 to leszcz niema porównania do normalnych kibiców... tygry18 ma za sobą tylko głupotę nic więcej ciota..
#582012.02.06, 19:55kacperaldo134
[avatar]tygyry18 ogarnij się i nie ośmieszaj fańów Realu.
#572012.02.06, 19:48tygyry18
[avatar]Messi to leszcz niema porównania do C.Ronaldo.. Messi ma za sobą tylko sędzi nic więcej ciota..
Real Madryt rządzi
#562012.02.06, 18:33wielak123
[avatar]dzemas



szkoda czasu na takiego pajacyka jakim jest ten caly kornel daj se spokuj do niego nic nie do ciera i pszy okazji chcales kornel napisac niewybija chyba co a nie niewybuja ... szkoda na ciebie słow wbij to se do głowy.
#552012.02.06, 18:09dzemas
[avatar]kornel1997

Połowe? Może od razu całą szczękę xD? Dwa zęby poleciały.

Z resztą tu nie chodzi o to czy faulują, bo faule to część futbolu w dzisiejszych czasach i zarówno Messi jak i Pepe dopuszczają się przewinień, jednak trzeba zauważyć że czasami puszczają im hamulce. Lionelowi też się to zdarza (co mnie martwi) jednak wybryki Pepe są po prostu nie tyle chamskie, co po prostu brutalne i żenujące.
#542012.02.06, 18:02Tubinho
[avatar]idzcie lepiej do barcelony a nie w realu tylko slowo o tym MESSIM leje na nie go pepe gora..!.
#532012.02.06, 16:38kornel1997
[avatar]ale pepe wypełnia swoje zachowanie a niewybuja połowy zębów!!!
#522012.02.06, 15:14gupidebil3
[avatar]wielak123 oglondać? :D:D:D:D:D:D:D
#512012.02.06, 15:08wielak123
[avatar]tak jasne fan realu wcasowic widac bo tylko fani realu niezauwarzają co wyprawia pepe ludzie wy musicie oglondac wiencej filmikow na youtube jak niewiecie co wyprawia ten chory pepe dla mnie to to jest koles który w pilke nozna grac niepowinen on do mma albo ufc by idealnie pasowal a dla was?
#502012.02.06, 14:15wcasowic
[avatar]sorry ale swój komentarz powtórze "i sie znowu zaczyna pepe brutal messi aniolek, ludzie pepe robil rzeczy jakich messi nie robil i na odwrót. pepe deptał po palcach, messi opluł zawodnika, pepe skasowal komos noge messi skasowal polowe zebow, jedynie obaj kopali przeciwnika lezacego"
#492012.02.05, 23:08GrozdeK
[avatar]Interesuje mnie tylko jaki sens ma podawanie ogólnej ilości kartek, przecież Messi w Barcy ma rozegranych prawie 200 meczy a Pepe niecałe 100..
#482012.02.05, 17:20maciekbeatmaking
[avatar]no fakt przesadza, ale co komu do tego ? ;) mnie to nie przeszkadza, poza tym każdemu się zdarza ;) fakt że Pepe to akurat jest idealny przykład agresora na boisku, podkreślam NA BOISKU, ale nie jest on jedyny. :)
#472012.02.05, 14:49wielak123
[avatar]tak ja wiem ze pepe to dobry pilkarz nawet bardzo dobry ale powinen troche sie ogarnoc od tych swoich zachowan on nie tylko z barca szaleje ale i w innych spotkaniach tez. i ja tutaj popieram low
#462012.02.05, 14:37maciekbeatmaking
[avatar]Chciałbym tylko nadmienić, że piłka, którą teraz oglądamy opiera się głównie na pieniądzach i to, że Messi się tak nie zachowuje świadczy tylko o tym, że dba o swój wizerunek "PIŁKARZA IDEALNEGO" nie ujmując mu niczego oczywiście, uważam, że jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie... Nie bronię Pepe'go, ale taką ma ten zawodnik naturę. W meczach z Barcą wkłada całe swoje serce, które okazuje się być trochę szalone. Ogarnijcie te swoje idiotyczne kłótnie " Pepe to nie piłkarz " nooooo proszę Was ! a według was kto ?
#452012.02.05, 14:28wielak123
[avatar]tomos96 najlepsza liga na swiecie to liga angielska. a przy okazji trzeba doceniac te 2klubu bo one sa najlepsze ale ta liga to jest 2z najlepszych zapamientaj to sobie. a tak w ogule to jak messi fauluje to niema porównania do pepe bo pepe to terrorysta jest. i tyle tobie powiem
#442012.02.05, 14:24low
[avatar]Faule faulami, ale czasami przesadza z agresją :/.
#432012.02.05, 14:01kacperaldo134
[avatar]Obowiązkiem Pepe jest zatrzymywanie akcji obojętnie czy faulem czy czysto jest wkońcu obrońcą.
#422012.02.05, 13:47low
[avatar]Trzeba chyba pozwolić niektórym leczyć swoje kompleksy komentarzami, może wolą tak niż się wypłakać.
#412012.02.05, 12:29Tomos96
[avatar]"pajac boiskowy" nie zostaje królem strzelów w najlepszej lidze swiata i nie jest uznawany za najlepszego pilkarza swiata...
#402012.02.05, 12:29Tomos96
[avatar]a propo fauli to chyba faul pepe jako obroncy nie jest rowny faulowi messiego...
#392012.02.05, 12:28Tomos96
[avatar]"pajac boiskowy" nie zostaje królem strzelów w najlepszej lidze swiata i nie jest uznawany za najlepszego pilkarza swiata...
#382012.02.05, 11:55Tubinho
[avatar]pepe to obronca a messi to co innego ale messi to i tak pajac boiskowy
#372012.02.05, 02:53wcasowic
[avatar]i sie znowu zaczyna pepe brutal messi aniolek, ludzie pepe robil rzeczy jakich messi nie robil i na odwrót. pepe deptał po palcach, messi opluł zawodnika, pepe skasowal komos noge messi skasowal polowe zebow, jedynie obaj kopali przeciwnika lezacego
#362012.02.05, 02:49wcasowic
[avatar]dobra ale pepe nie wybił maiconowi połowy zębów z reszta messi kopal przeciwników jak ktoś nie wierzy to obejrzcie sobie filmik ktory jest ponizej w moim komentarzu
#352012.02.05, 01:57shaller12
[avatar]Jak dla mnie tego nie da się porównać Pepe jest bardzo agresywny i moim zdaniem nie zasługuje on by być w drużynie Królewskich a Messi nigdy nie faulował tak brutalnie jak on nie wiem w ogóle dlaczego ktoś próbuje porównać faule Messiego a pepe dla mnie to nonsens.
#342012.02.05, 00:00Waldi_Barca
[avatar]a kibice Realu z a Real :-)))
#332012.02.04, 22:12katerina
[avatar]Real Madryt powinien się wstydzić za takich kibiców .
#322012.02.04, 22:10katerina
[avatar]no tyle że Lio nikomu nie depcze po dłoniach .
#312012.02.04, 20:24mat07madryt
[avatar]a poza tym zgadzam się z kornelem1997
#302012.02.04, 20:23mat07madryt
[avatar]Messi sobie zasłużył ,barca jest cała zmyślona !!!!!!!!!!
#292012.02.04, 19:39Waldi_Barca
[avatar]kornel1997 weź cegłę i rąbni się w ten pusty łeb wtedy może zrozumiesz o co chodzi w grze w piłkę nożną i na czym polega różnica w faulach tych obu piłkarzy chociaż pana Pepe ciężko nazwać panem a tym bardziej piłkarzem!!!!!
#282012.02.04, 17:36low
[avatar]Myślałem, że zejście poniżej pewnego poziomu wypowiedzi jest niemożliwe- a jednak.
#272012.02.04, 17:25patryk_barca
[avatar]bue twierdze ze w faylach Messiego nie ma zlosliwosci ale jakos nie skopal jeszcze nikogo ani nie depcze po zawodnoęikach
#262012.02.04, 17:23patryk_barca
[avatar]tylko porownajcie brutalnosc tych fauli
a te wasze(niektorych) komy ze pepe to obronca i musi tak grac to sa zalosne
jakos nawet w anglii gdzie gra jest naprawde twarda nie ma takich sttulacjizeby pilkarz kopal lezacego
to niema nic wspolnego z pilka nozna
#252012.02.04, 16:22kornel1997
[avatar]ale patrząc na statystyki mają po tyle samo fauli z tym że pepe jest obrońcą i on musi interweniowac w taki sposób,a messi to napastnik i u nigo to niekonieczne jednak niejest takim niewiniątkiem najakie wygląda :D
#242012.02.04, 16:18kornel1997
[avatar]messi myśli że on może faulowac bo jest zdobywcą złotej piłki (kpina)a jak pepe ko dotchnie to odrazu płacze :D
#232012.02.04, 15:26earl15
[avatar]nie usprawiedliwiam go i nie mowie ze jest ok. powiedzial ze niechcacy to zrobil i nikt nie wierzy ale jak marcelo od malp byl wyzywany to wszyscy uwierzyli... pepe zle robi ale to co mesi odwala to jest poprostu nie na miejscu skoro jest swiety taki..
#222012.02.04, 13:28Alexis17
[avatar]Wy krytykujecie bo oglądacie mecz Barca : Real tam gdzie trzeba po prostu walczyć, Pepe jest obrońcą i robi swoje jak każdy inny. Zobaczyliście te 2/3 mecze Real : Barca i myślicie że Pepe to taki terrorysta, a w ogóle nic nie wiecie. Nie oglądacie wszystkich meczy Realu i nie wiecie jak gra na prawdę Pepe. Pepe robi swoje w meczu z Barcą bo chyba wiadomo, że Messi jest szybki i skuteczny więc tak go można powstrzymać ;) Pogadamy jak obejrzycie każdy mecz Realu w sezonie a najbardziej Pepe bo on was interesuje chyba najbardziej bo pier***** farmazony. Hala Madrid :) PS. Przynajmniej Real nie symuluje :)
#212012.02.04, 13:23wcasowic
[avatar]połowa? z GD masz dwie sytuacje na 15
#202012.02.04, 12:43mateusz390
[avatar]Przeciez ten filmik to czysta manipulacja. tak samo jak ta statystyka
#192012.02.04, 12:43mateusz390
[avatar]ten filmik.. ha ha ha.. z calym szacunkiem, polowa z tych scen wyciagnieta jest z GD zaraz po tym jak Messi zostal skopany przez innych graczy. Aby wiedziec dlaczego Messi sie tak zachowywal nalezy poogladac cale te mecze. Tylko idiota wyrobi sobie zdanie o Messim na podstawie tej 1 kompilacji
#182012.02.04, 12:25wcasowic
[avatar]*krótki
#172012.02.04, 12:24wcasowic
[avatar][link] taki krutki filmik o messim jeśli ktoś messiego uwaza za gracza na poziomie polecam obejrzec do konca a nie wylaczac po pierwszych 20 sekundach, są tam niekture z przewinien messiego ktore opisalem ponizej
#162012.02.04, 12:18wcasowic
[avatar]messi w jednym meczu kopnął lezącego to było jak grał w reprezentacji, albo jak pchnął coentrao od tyłu kiedy była przerwa w meczu, albo jak wybił piłkę po chamsku w trybuny (patrz zdjecie powyrzej tuz po tej sytuacji), albo jak opluł przeciwnika na meczu, jeśli uwarzasz ze to jest normalne zachowanie zawodnika podczas meczu i ze wszyscy tak robia to naprawde dobry jestes
PS nie pisze tego zeby usprawiedliwic pepego
#152012.02.04, 12:03lola289
[avatar]Do twojej wiadomości oglądam mecze, ale moim zdaniem normalny człowiek nie depcze z pełną premedytacją dłoni innego zawodnika albo nie kopie leżącego (jest jeszcze wiele innych fauli Pepe ale nie będę wszystkich wypisywać, jak chcesz poszukaj sobie na youtube). Jeżeli uważasz że to normalne zachowanie to współczuję.
#142012.02.04, 12:03earl15
[avatar]

Komentarz został usunięty przez: Beckham7.

#132012.02.04, 11:58earl15
[avatar]pepe to obronca i widac ze nie ogladasz meczow... 2x na rok brutalnie wejdzie i juz psychol ale jak mesi pol szczeki rozwalil to poprostu wypadek... ogarnij sie troche i zacznij ogladac mecze a nie krytykujesz
#122012.02.04, 11:57earl15
[avatar]co jak co ale PRAWDZIWY kibic nigdy NIE nie życzy przeciwnikowi kontuzji. to jest chamskie :/
#112012.02.04, 11:52lola289
[avatar]kornel1997 ty chyba jesteś nienormalny, kto życzy komuś kontuzji?! Poza tym spójrz na to, Messi nie strzela karnych i nie jest w formie a jednak Cristiano ma tylko 2 bramki więcej. Co do artykułu to jak dla mnie kolejna nic nieznacząca statystyka ponieważ może i mają tyle samo fauli ale porównajmy sobie jak fauluje Pepe a jak Leo. Pepe to psychol i tyle na ten temat.
#102012.02.04, 11:27kornel1997
[avatar]no właśnie,ja bym nawet chciał żeby messi miał dłuższą kontuzje zasługuje sobie na nią messi niejest w formie i według mnie cr powinien dostac złotą piłkę
#92012.02.04, 11:10wcasowic
[avatar]a jak messi wybił łokciem maiconowi połowe zębów to nikt nie gadał że rzeżnik i terrorysta
#82012.02.04, 10:20Bartol
[avatar]ale troche przesadza z tymi wslizgami. jak tak dalej bedzie to nogi komus polamie.
#72012.02.04, 09:58marcin_cronaldo
[avatar]Messi jest niski i wystarczy że ktoś większy lekko go popchnie to on wywraca się jak ktoś by mu nogi połamał a Pepe musi faulować tak jak każdy obrońca bo to chyba oczywiste
#62012.02.04, 09:06kornel1997
[avatar]Takie jest zadanie pepe messi jest taki kurdupelek i jak kogoś skosi to udaje niewiniątko HALA MADRIT
#52012.02.04, 08:42hoftile
[avatar]Już widać potomka Bin Ladena :)
#42012.02.04, 06:13low
[avatar]Znowu manipulacja na korzyść jednej ze stron.
#32012.02.03, 21:49earl15
[avatar]ale co tam pepe brutal rzeznik zabujca terrorysta i co nie tylko a messi swiety... wlasnie widac
#22012.02.03, 21:48baniamasteo
[avatar]Nie ma co, ale Pepe musi faulować takie jego zadanie, a Messi mimo że więcej minut spędził to i tak powinien mieć mniej fauli.

Hala Madrid
Raul <3
#12012.02.03, 21:23damian_barca
[avatar]Ot taka mała manipulacja danymi - przydało by się wspomnieć, że na boisku Messi spędził w La Liga 33% więcej czasu, co w przeliczeniu daje ponad 7 godzin.

Oczywiście nie pije tu Coma do Ciebie, a do źródła.
Projekt graficzny: Struku
Cięcie i kodowanie: mrf
Strona główna  |  Regulamin  |  Polityka prywatnosci  |  Kontakt
statystyka
2009 - 2012 LigaBBVA.pl
wszelkie prawa zastrzeżone